Selasa, 9 Julai 2013

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


<b>norshahrul idlan talaha</b> (mat yo) nafi buang pingat - ammboi dot com

Posted: 04 Jul 2013 09:00 PM PDT

Ekoran kekecewaan kalah kepada Kelantan dalam aksi perlawanan akhir Piala FA 2013, Sabtu lalu penyerang sensasi Johor Darul Takzim (Johor DT), Norshahrul Idlan Talaha (Mat Yo) dilaporkan telah membuang pingatnya kedalam tong sampah. Tindakannya itu dianggap biadap dan kurang ajar untuk pemain profesional seperti beliau. Ianya mendapat perhatian peminat bolasepak di Malaysia dan juga kepimpinan tertinggi Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Namun demikian, Mat Yo telah menafikan laporan berkenaan dan memberitahu dia menyerahkan medalnya kepada salah seorang pegawai Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) selepas kecewa apabila pasukan tewas kepada Kelantan dalam aksi berkenaan. Dia turut memberitahu, ketika itu dia amat berharap dapat membantu Johor DT muncul juara Piala FA sebagai hadiah buat Presiden PBNJ, Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang menyambut ulang tahun kelahirannya sehari kemudian namun kecewa dengan kekalahan tersebut.

mat yo marah buang pingat

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

"Sebenarnya, saya beri pingat itu kepada salah seorang pegawai. Saya memang kecewa kerana gagal membantu pasukan raih kemenangan. Saya ingin melihat Johor DT menang sebagai hadiah buat Tunku Ismail," katanya dipetik dari laporan Sinar Harian.

CARIAN BERKAITAN

  • kes mat yo buang pingat (4)
  • natural bamboo (3)
  • kedudukan klinik bolasepak di malaysia (3)
  • norshahrul buang pingat (1)
  • norshahrul idlan buang pingat (1)

Tags: , , , , ,

Category: BOLASEPAK MALAYSIA

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Norshahrul Idlan Talaha

Copyright 2010 All Rights Reserved