Selasa, 8 Oktober 2013

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


VIDEO ISTERI MAT YO (<b>NORSHAHRUL IDLAN TALAHA</b>) &#39;KURANG <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2013 08:57 AM PDT

Semalam ammboi dikejutkan dengan video dikatakan isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan dan Johor Darul Takzim (JDT), Mat Yo bersikap kurang ajar dengan pengawal keselamatan di satu lokasi. Ammboi tidak pasti adakah ini video benar-benar dari beliau. Namun yang pasti, adanya Mat Yo atau nama sebenarnya Norshahrul Idlan Talaha dalam video berkenaan.

video isteri mat yo kurang ajar

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Agak memalukan juga melihat video berkenaan. Adanya kata-kata kurang sopan dan sikap yang tidak sesuai untuk seorang wanita, isteri dan juga ibu kepada anak-anak. Jika pak cik security tu ada buat salah, tak akan sampai macam tu sekali dikutuknya.

Walau bagaimanapun jangan kita mudah salah sangka atau berfikiran negatif. Kemungkinan ada sesuatu yang kita tidak tahu mengenai kejadian sebenar di lokasi. Sama-sama kita nantikan penjelasan dari mereka yang berkenaan (jika ada).

Untuk makluman, video yang berdurasi selama 54 saat itu tersebar dengan meluas sejak petang semalam.

Anda boleh saksikan video berkenaan dibawah:

(Video Ini Bukan Dimiliki Atau Diupload Oleh Ammboi Dot Com)

Tags: , , , , , , , ,

Category: HIBURAN

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Norshahrul Idlan Talaha

Copyright 2010 All Rights Reserved