Khamis, 26 September 2013

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


Isu Video Isteri Mat Yo Kurang Ajar? - Berita Semasa

Posted: 24 Sep 2013 05:49 PM PDT

video isteri mat yo

Video isteri Mat Yo : Walauapapun, perbuatan kurang ajar wanita ini tidak boleh diterima dan telah menaikkan kemarahan rakyat Malaysia terutamanya di Internet. Kebetulan wanita tersebut merupakan isteri kepada Mat Yo atau Norshahrul Idlan Talaha (penyerang sensasi Johor Darul Takzim JDT).

Isu video isteri Mat Yo kurang ajar dengan pengawal keselamatan (Pak Guard). Terkesima..Berita Semasa melihat kelakuannya. Beliau sedar atau tidak apa yang sedang isteri Mat Yo katakan itu? Isteri Mat Yo (Norshahrul Idlan Talaha) sedar atau tidak dengan siapa beliau terpekik terlolong ibarat orang kena histeria? Ya, benar pak cik ini hanya bekerja sebagai pengawal keselamatan. Tetapi beliau tetap pangkat orang tua…..orang tua yang perlu kita semua hormati.

Melihatkan isu video isteri Mat Yo yang bernama Shahrul Aisya telah melemparkan kata-kata kesat kepada seorang pengawal keselamatan (Pak Guard) gara-gara isu parking kereta. Erm….

Kuasa Allah. Pada asalnya isu video isteri Mat Yo ini dimuatkan naik sendiri oleh Shahrul Aisya kononnya untuk menunjukkan kepada dunia Internet sikap dan layanan buruk seorang pengawal keselamatan kepadanya. Tetapi……..apa yang berlaku adalah sebaliknya.

Tonton Video Isteri Mat Yo Kurang Ajar VS Pengawal Keselamatan (Pak Guard)

Gambar isteri Mat Yo (Shahrul Aisya)

Apa respon balas anda pula dan nasihat melihatkan isu video isteri Mat Yo (Norshahrul Idlan Talaha JDT) ini?

VIDEO ISTERI MAT YO (<b>NORSHAHRUL IDLAN TALAHA</b>) &#39;KURANG <b>...</b>

Posted: 23 Sep 2013 08:57 AM PDT

Semalam ammboi dikejutkan dengan video dikatakan isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan dan Johor Darul Takzim (JDT), Mat Yo bersikap kurang ajar dengan pengawal keselamatan di satu lokasi. Ammboi tidak pasti adakah ini video benar-benar dari beliau. Namun yang pasti, adanya Mat Yo atau nama sebenarnya Norshahrul Idlan Talaha dalam video berkenaan.

video isteri mat yo kurang ajar

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Agak memalukan juga melihat video berkenaan. Adanya kata-kata kurang sopan dan sikap yang tidak sesuai untuk seorang wanita, isteri dan juga ibu kepada anak-anak. Jika pak cik security tu ada buat salah, tak akan sampai macam tu sekali dikutuknya.

Walau bagaimanapun jangan kita mudah salah sangka atau berfikiran negatif. Kemungkinan ada sesuatu yang kita tidak tahu mengenai kejadian sebenar di lokasi. Sama-sama kita nantikan penjelasan dari mereka yang berkenaan (jika ada).

Untuk makluman, video yang berdurasi selama 54 saat itu tersebar dengan meluas sejak petang semalam.

Anda boleh saksikan video berkenaan dibawah:

(Video Ini Bukan Dimiliki Atau Diupload Oleh Ammboi Dot Com)

Tags: , , , , , , , ,

Category: HIBURAN

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Norshahrul Idlan Talaha

Copyright 2010 All Rights Reserved