Ahad, 7 Oktober 2012

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Norshahrul Idlan Talaha - Google Blog Search


<b>Norshahrul Idlan Talaha</b> akan menyarung jersi Johor Musim depan <b>...</b>

Posted: 06 Oct 2012 07:25 PM PDT

Johor Bahru: Penyerang kebangsaan, Norshahrul Idlan Talaha akan menyarung jersi Johor pada saingan Liga Malaysia (Liga-M), musim depan.

Pemain kelahiran Besut, Terengganu yang kini bersama Kelantan dikhabarkan berminat untuk berubah angin beraksi bersama skuad yang bergelar Harimau Selatan itu.

Walaupun Norshahrul atau lebih kenali dengan panggilan 'Mat Yo' ada kontrak setahun lagi bersama Kelantan, perbincangan akan diadakan dengan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) untuk mendapatkan pelepasan membolehkan penyerang sensasi itu beraksi untuk skuad Johor.

Penyerang yang menerima anugerah Pemain Paling Bernilai pada Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 100Plus-Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) dua tahun berturut-turut, 2010 dan 2011 itu juga membantu skuad Harimau Malaya muncul juara Piala AFF Suzuki 2010.

Dua import kekal

Turut bakal disunting Johor ialah dua bekas pemain Johor FC yang kini beraksi untuk Kelantan, Nurul Azwan Roya dan Daudsu Jamaluddin.

Menurut pengurus Johor, Fandi Ahmad, selain Andre Francisco penyerang import dari Argentina, Juan Muriel Orlando turut dikekalkan.
"Saya tidak mahu dedahkan pemain berstatus kebangsaan yang akan menyarung jersi Johor. Biar Tunku Ismail Sultan Ibrahim mengumumkan senarai penuh pemain tidak lama lagi," kata Fandi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Norshahrul Idlan Talaha

Copyright 2010 All Rights Reserved